dinsdag 29 januari 2013

Fotoalbum


Een rondleiding door ons huis.
Dit album wordt regelmatig bijgehouden met nieuwe foto's!
Laatste update maart 2016.













                   










Voor de kleuren die in deze hal gebruikt zijn,
zie de post hal-in-de-metamorfose







































Donkere wanden kalkverf kleur 'gritti' van Carte Colori.
De lichte kleur is kleur 'damast'.






Struisvogeltje heb ik pas voor mijn verjaardag gekregen en ook
het boek van Jimmy Nelson
'Before they pass away'
Fotograaf Jimmy Nelson reisde tweeënhalf jaar de wereld over
 om op de meest afgelegen plekken unieke volkeren te fotograferen.
Een prachtig naslagwerk omdat deze culturen op den duur zullen verdwijnen.
Ik heb gekozen voor de kleinere hardcover editie (is ook wat goedkoper)
de andere vind ik net wat te groot.
Een prachtig boek van een topfotograaf, echt een aanrader!
Op bol.com kun je een kijkje in het boek nemen.
bol.com/before-they-pass-away



























Afrikaanse juju hat.
Informatie is terug te lezen in deze post
Juju hat


Kleur op de wanden kalkverf 'damast'.



Kleur op de kast 'graphite' krijtlak (Carte Colori).










Dit stoeltje staat eigenlijk niet op deze plek hoor.
Normaal staat ie naast de haard,
 maar op de foto komt ie daar niet tot z'n recht.
Ik wilde m toch graag op de foto zetten dus vandaar dat ie even hier staat.
In de praktijk werkt dat niet want dan zouden we er tegenaan
lopen als we de trap aflopen.



Ook de tv een keer op de foto dan ;-)
Ik ben niet iemand die m wegstopt in een kast,
ik heb er geen hekel aan dus hij mag gewoon gezien worden.


Kleur op de wand kalkverf 'gritti'
op de trap vloerverf 'cocos'.





Eerste verdieping







Onze slaapkamer....






















Voor de kleuren die gebruikt zijn op deze slaapkamer
klik HIER.




Onze nog standaard badkamer.
Die zou ik graag anders zien, maar dat komt ooit nog wel een keer.
Voorlopig functioneert ie nog prima.



Zoya's kamer...
































Voor de kleuren die in deze kamer gebruikt zijn, klik HIER



Trap op naar de tweede verdieping...



























Voor de kleuren die gebruikt zijn in deze kamer, klik HIER








Blog over dit washok klik hier




Slaapkamer van de jongens...
































Voor de kleuren die in deze kamer gebruikt zijn, klik HIER